Godkväll!

Vi har haft besök hela kvällen av Martina & Anton så jag & Martina har suttit ute på balkongen med tända ljus & druckit te, käkat karra & pratat. Det var mysigt :) Nu ska jag strax krypa till kojs men först lite musik! Gamla oldies för ovanlighetens skull.

Här kommer ett gäng gamla låtar som jag brukar kalla gamla goda oldies! Jag blir som glad när jag lyssnar på dessa låtar :) Dom är bra & så får jag upp olika minnen, förknippar vissa låtar med vissa tillfällen då jag var liten/yngre. :)

The Hooters - 500 miles


Lenny Kravitz - It ain't over til it's over


Mr. Big - Wild World


Roxette - Listen to your heart


Ace of Base - Cruel Summer


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0