Söndag!

Haha jag måste ju skratta, satt här vid datorn & så hörde jag glassbilen så då ropade jag på Matte & sa att vi skulle springa ut & köpa glass. Så vi skyndade oss ut & sprang runt som nå tokar & försökte hitta den. Men då började jag fundera över om den verkligen kör på söndagar & sen kom jag på att vi har radion på här inne. Det är ju alltid reklam för glassbilen där så vi kom fram till att det var från radion jag hade hört haha. Lurad man känner sig... :)

Iaf, idag har jag varit på jakt efter en ny byrå men kände inte att någon var snygg nog så jag får fortsätta jakten imorgon då jag har lite andra ärenden också. Imorgon ska vi även köpa en ny plattskärm till datorn, äntligen! Så vi slipper den här suddskärmen.

Nu har jag förresten gjort en till beställning på internet. Har beställt vinröda öljettgardiner i glansigt tyg som vi ska ha i sovrummet, de kommer bli peerfa & jätte snyggt :) Jajja, nu ska jag kila ner på konsum & sen ska jag vänta tills Martina kommer & då ska vi softa framför tvn ikväll! Ha de så hörs vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0