I love Music

Idag har det inte hänt sådär jätte mycket, har varit på några promenader med Miko, varit förbi mamma en snabbis & även varit in på banken & lämnat ett viktigt papper. Annars så har jag fixat & donat här hemma. Har bytt gardiner i vardagsrummet, städat lite till, tvättat & rensat lite, samtidigt som jag har lyssnat på Bandit rock som för övrigt är en bra radiokanal! :) Jag ska snart börja med middagen så den är klar när Mattias kommer hem från jobbet, sen vet jag inte vad som sker & händer ikväll men det lär ju inte vara så mycket eftersom att vädret suger för tillfället.

Lägger upp lite soft musik nu & ikväll kanske jag bjuder på lite bilder! Enjoy.


Lady Antebellum - Need You Now
Radiolåt, men den är såå fin! Är kär i låten!

Dave Darrel - Children (Radio club edit)


& så lite mer bra radiolåtar.

Broken Door - Angel


Lovestoned - Rising Girl


Takida - Never Alone Always Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0