Årsresumé Del 1

Snodde av min kära vän Sofia! ;-D Besök hennes blogg vettja. http://sofiaberg.webblogg.se/

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag nog :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inget. Men har ett kommande nyårslöfte! ;-)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Malin som är en av mina bästa vänner! :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Finland haha!
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Barn! :) Men det är INTE långt borta, vi har sån barnlängtan så det är obeskrivligt! <3 Det är nära.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 1 Augusti
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag tog tag i skolan!
9. Största misstaget? Mycket som jag sagt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag varit.
11. Bästa köpet? Våran lilla Miko :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Lägenheten
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela min familj :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Det är många så jag kan nog inte räkna upp alla ;D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit tag i vissa saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar på onödiga saker
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen! :)
19. Blev du kär i år? Blir mer & mer kär i Matte!
20. Favoritprogram på TV? Pensionärsjävlar
21. Bästa boken du läste i år? Vet faktskt inte, har inte läst så mycket under året..
22. Största musikaliska upptäckten Ingen aning 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? Utlandsresa
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt tårta & öppnade presenter :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vet inte riktigt..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Bekväm & snygg
29. Vad fick dig att må bra? Min familj :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Travis Barker!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker du ska följa med uut på kalles idag och bara ta en drink och surra :) <3

Du jag och sofia

2010-12-30 @ 09:58:13
URL: http://againstallodds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0