Bakisdag

Eller, är egentligen inte bakis, bara jävligt trött. Men det är det värt för det var hur kul som helst igår! :) Jag träffade massor med nya människor, drack gott, dansade som fan & hade bara allmänt roligt! Jag & Mattias sov även över hos Sofia & Peter. Jag & Sofia gick hem lite innan killarna så vi åt maxmat, myste med Freja & låg & skrattade i sängen, dessutom så var vi gode så onyktra haha :D Det var iaf en KANONkväll igår :) Bilder kommer men inte ikväll för jag ska nämligen fortsätta se film efter film efter film, hela kvällen, ledig imorrn dessutom.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

vilka dagar var du ledig nu under veckan ? =)

2010-12-05 @ 21:00:44
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0