Dag 1 - Om mig

Mitt fullständiga namn är Malin Kristin Karlsson. Jag är född & uppvuxen i denna lilla stad, Piteå. Jag kom till jorden den 2 Januari 1991, så om mindre än en månad blir jag 20 bast. För tillfället så går jag skola, ett fjärde år eftersom att jag sumpade 1 år i skolan då jag bara var allmänt oansvarig & trög. Men som sagt, det tar jag igen nu & kan snart skrika ut min glädje på min studentdag!

Jag är en spontan tjej, för det mesta glad men har även ett humör som heter duga. Jag har blivit lite vassare nu på sistone, vilket jag ser både positivt & negativt på. Positivt är väl att jag har börjat säga vad jag tycker, negativt är väl att jag kanske kan flippa ibland & säga mer än vad jag borde säga. För övrigt så är jag glad, framåt & sjukt driftig. Har blivit så mycket starkare som person & då framhävs såklart mina fina sidor!

Bor ihop med min soulmate Mattias sedan över 1 år tillbaka, vi är förlovade & har varit det sedan den 11 April-09. Lyckligt lottad som fann honom & efter allt som vi har gått igenom så är jag mest tacksam över att vi står tillsammans än idag, starkare än någonsin, kärare än någonsin & vi är bara så sjukt jävla bra & vi har gjort det så jävla bra :) Vi har förresten en underbar liten vovvsing som kommit in i trotsen också ;)

Annars då? Musik skulle jag aldrig kunna leva utan, musiken finns ju alltid där för mig! Sen så är jag ju en sporttjej också, fotboll, innebandy & handboll är sporter som jag har tränat genom åren, främst fotboll. Jag funderar dock på att ta igen min kondition & kanske joina Munksundarna på en träning & se hur det går. Pratade nämligen med en tjej i lördags som också skulle börja träna. Så vi får se :) Fotboll är något som jag saknar nå så jävulskt! Saknar att sporta överhuvudtaget.

Nä nu tappade jag orken att skriva, detta får räcka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0