Dag 3 - Mina föräldrar

Jag går direkt in på dag 3!

Min mamma heter Ann-Chatrin Jatko & min pappa heter Robert Karlsson & min styvmamma heter Marita & min styvpappa heter Pär. Jag ser det som så att jag har 4 föräldrar, kan man säga. Jag respekterar alla lika mycket! Mamma & pappa skilde sig när jag var 3 år & sedan dess har jag bott varannan vecka tills jag var 16 & flyttade till Östersund för att gå skola där. Mina föräldrar är mitt allt. De har alltid funnits vid min sida & stöttat mig genom allt. Varje dag ringer jag minst en gång till både mamma & pappa, det behöver inte vara något speciellt, jag bara gör det för att jag vill prata med dom :)

Jag har alltid stått nära mina föräldrar & min styvmamma Marita har funnits i mitt liv sedan jag var 3 år & hon betyder så otroligt mycket för mig, hon är underbar. Jag har lika mycket respekt för mina styvföräldrar som för mina föräldrar!

För ungefär 1 år sedan så var jag nere på botten, av främst en anledning. Det har jag som ingen lust att skriva om här, det räcker att säga att jag mådde skit! Men jag måste faktiskt säga att det var mina föräldrar som räddade mig då, utan dom vet jag inte vad som hade hänt. Gud, alltså. Dom räddade mig från att fucka upp mitt liv totalt! Jag har alltid haft en bra relation till mina föräldrar & vi har alltid varit tajta men efter det så är vi ännuännu mer tajta än någonsin.

Jag är så evigt tacksam att jag har så fina föräldrar som alltid ställer upp för mig vad det än gäller, spelar ingen roll vad det handlar om! Ja alltså, jag kan egentligen inte beskriva hur mycket dom betyder för mig. Ord går inte att beskriva tillräckligt.. Det jag känner inom mig, det är bara... obeskrivligt.

Jag Älskar er!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0