hey

Kom hem från skolan för en stund sen, har precis startat en maskin med tvätt & nu sitter jag i soffan med datorn i knät. Småsneglar på tvn, det är ju Jims Värld & det programmet är ruskigt bra! Min plan nu är att jag ska plugga, har 2 halvklara inlämningar som ska in idag. Annars då? Igår var jag hos Sofia & Peter i stort sett hela dagen :) Jag & Sofia storstädade hela läggan som de flyttat från & så bar vi resten av sakerna till nya läggan. Så nu är de klart! :) Fasiken vad grymma vi har varit, vi har smidiiit! Efter det for vi till Ica & köpte sallad, det var sjukt gott, varför har jag inte upptäckt salladsbaren på Ica tidigare? MUMS!

Förresten, idag ringde jag & avbokade våran bokning på Western Farm. Vi valde att avboka eftersom att vi har lite fler utgifter än vanligt denna månad, dessutom så har Ivab tjorvat med Mattias lön, den kom sent & han fick för lite så jag tror ändå att vi var lite för sent ute med betalningen. Men löneproblemet är löst nu men vi valde ändå att göra såhär. Det kommer fler tillfällen :) Vi har som tänkt sikta in oss på en Stockholms weekend eller något liknande framöver! :) Så är det, det handlar om att priotera.

Jamen, nu ska jag plugga sen hade jag tänkt städa lite & invänta min älskade som är hemma runt 17.00. Ikväll ska vi se dokumentärer & mysa & så ska vi ta en långlångpromenad med lillvovvs! Juste, jag måste välja ut en massa bilder & skicka till Fuji så att vi kan få hem nå riktiga kort, så man kan rama in & göra nå fotoalbum. Jag kanske börjar med det, innan pluggningen.

Men vi hörs! I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0