It's getting close

Sådärja! Anlände hem för en stund sen. Vid 12 tiden drog jag & Mattias in till stan för att köpa de sista julklapparna & så fick Mattias sina julklappar tidigare av Tommy & jag fick också en! :-) Det var inte alls dumt, fick pengar så nu ska jag köpa mig en ny jacka! Tusentackar till Tommy! :-) Efter det så hämtade brorsan upp oss i stan & sedan for jag & bror till mamma. Klippte bror & så bjöd Pär på våfflor! Så har dagen sett ut so far.

Ikväll blir det myyys som de flesta andra kvällar, men vad fan, jag gillart! Ska väl mysa till det lite extra med tända ljus & sådär. Ska kanske duscha Miko också sådär nu inför julen. Imorgon blir vi bjudna på middag av Tommy, blir att käka på Pentryt! Ska bli trevligt :-)

Återkommer, Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0