it's worth it!

Igår: For till Sofia kring 19 & vi hade mys & såg på The Notebook! Sjukt underbar film. Sedan så for jag till Annelund där Mattias var på en lokalfest, var inte sådär jätte roligt om jag ska vara ärlig, fick däremot träffa några glada själar :) Men där vid  23 så bestämde jag & Mattias oss för att avrunda kvällen, vi gjorde först ett stopp på Shell & handlade lite gotta sedan blev de taxi hem till Munkan & så hade vi myspys innan vi gick & la oss :)

Dagens planer: Ska snart med bussen in till stan & träffa Sofia & ett gäng andra tjejer på Nodo, blir nog att sitta där ett bra tag & det är alltid kul att lära känna nya människor! Sedan blir det en myskväll med kärleken ikväll, han har dragit hem en massa bra filmer som vi ska se på. Så ser planerna ut & nu ska jag fixa mig lite innan jag drar vidare till city!

Ha en bra lördag folks! Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0