jävla dagdrivare

Alltså jag blir typ sur när jag går in på facebook & ser alla som skriver hela jävla natten lång om att de inte kan sova eller att dom försöker vända tillbaka på dygnet eller bara dom som sitter & skriver lejda jävla grejjer hela natten lång för att dom inte har något jävla liv! Jag vet fan dom som sitter på ändan hela dagen & surrar om att dom inte har något jobb & om hur panka dom är hela tiden osvosv.. Men så vitt jag vet så sööööker dom fan inte ens ett jobb?! Sluta klaga då!  Jag går fan skola & ÄNDÅ söker jag jobb hela tiden, har nog lämnat in ett CV i nästan hela stan & jag tänker fan inte ge mig, så varför ska ni klaga? Det finns fan dom som försöker. Däremot så vet jag att några av mina kompisar söker jobb, det är ju himla bra & jag håller tummarna för dom! Men då har jag vänner också som kanske har sökt ett fjuttigt litet jobb & sitter & klagar resten av tiden, men vet ni då tycker jag ni får skylla er själv. Man måste söka hela tiden, jävlat ALL the time & man får inte ge upp. Hur svårt kan det vara?! Sen så har jag en till sak att säga, om det nu är så att ni inte kan skaffa ett jobb, antingen för att ni är för lata eller för att ni bara har otur så ska det väl inte vara så svårt att vara lite aktiv & göra annat än att sitta på ändan & klaga? herregud... 

Håll käft & sluta klaga eller gör något åt det.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Håller med, är så jävla less på folk som klagar att de aldrig har pengar, men sover hela dagarna och söker bara jobb de absolut vill ha och bara på arbetsförmedlingen, lite mer får man anstränga sig om man verkligen vill ha ett jobb. Det är såå patetetiskt:P

2010-12-02 @ 18:16:45
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0