just a ordinary day

Dagen började med Historielektion, gjorde klart ett arbete som jag sedan lämnade in & det kändes skönt vilket det alltid gör då man kan bocka av ett arbete på listan! :) Sen så bar det av till Piteå där jag gick på banken & utförde ett ärende. Därefter traskade jag till Sofia & när jag klev in genom dörren så doftade det juuul, fick värsta julekänslan, måste nog inhandla likadana doftljus! Nu är det nära innan jul oh vad jag längtar, som ett litet barn! Iaf så satt jag & Sofia & surrade & taggade inför lördagen, det kommer bli sjukt kul :) Sen for jag hem & plockade undan lite, gick till SunTan & solade & därefter blev det en promenad med vovvsen. Så har dagen sett ut so far, nu softar jag i soffan med datorn i knät.

Alltså, det blev himla många svordomar i det förra inlägget, som det kan låta. Kanske måste vårda mitt språk lite :) Kändes dock skönt att få skriva av sig lite, det har som kokat i mig ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0