Längtan

Vi ska snart åka in till stan & hämta hem vårat lilla busfrö! Gud vad jag har saknat honom, men han har haft det bra hos Tommy & han har skämt bort honom en hel del haha! Leksaker, ben & massor med bus har han fått under tiden han har varit där. När han kommer hem ska jag gosa i hans päls, pussa honom på nosen & busa massor! Miko, vårat lilla hjärta.

Idag är en sånhär längtardag dessutom, jag längtar så sjukt mycket tills vi flyttar in i våran 3a. Vissa dagar är jag lite otålig, ärligt talat ;-) Kan it tiden gå lite fortare tills flyttdagen? Men som det sägs, väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge.

Nu blir det att städa innan vi beger oss till city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0