speakless

Då var skoldag 1 av 2 avklarad innan lov. Fick sluta tidigare eftersom att jag har tappat min röst & kunde därför inte redovisa. Fick lämna in skriftligt istället & jag klagar inte ;-) Jag hatar att redovisa, blir så jävla nervös så de är sjukt! Men däremot så känns det sjukt frustrerande att inte kunna prata, måste viska hela tiden & det är fan inte kul. Känner mig instängd typ ;P

Det blir att plugga ett tag nu, sen enbart ta det lugnt & så ska jag hålla käft också så jag kanske får tillbaka rösten nån gång haha! :-)

Denna dokumentär tycker jag att ni ska se! Vi såg den på skolan & den är sjukt intressant!

http://svtplay.se/v/2258261/dokument_inifran/wikileaks_-_med_lackan_som_vapen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0