taggen

Mina uppdateringar är ganska få dessa dagar men det är ganska fullt upp & jag har en massa annat att göra! :-) Iaf. Idag har jag & Mattias varit på stan med Malin, hennes lilla Ronja & Camilla :-) Gudarns så vacker Ronja är! Hon har legat i min famn & sussat medans jag har pussat på henne, gosat med henne & tittat på henne. Vi har hunnit checka några affärer & sen så drog vi hem igen. Jag kan ju säga såhär, att jag & Mattias kan snart inte vänta längre med att skaffa barn.. vi har inte pratat om annat än barn idag & Ronja har verkligen ökat våran barnlängtan! åååhh... :-) snart!!

Är hos mami just nu & umgås med syster, anssi & barnen. Vi har precis spelat bingo men ingen vinst blev det, som vanligt. Det var bara mamma som lyckades kamma hem en hundring, lyllo henne! Bara att vinna skulle göra mig glad, även om det rör sig om en hunka eller en solresa. Jaja, bättre tur nästa gång!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0