Tjao!

Sådärja. Nu har jag som smält att vi fått lägenheten, det känns fortfarande lika underbart! Så fort vi klev in i lägenheten så blev vi kär ganska snabbt i denna 3a. Golvet var helt nytt, tapeterna i alla rum var helt nya dessutom helt våran smak! Bänkskivorna i köket var svarta, sjukt läckert, det fanns badkar i badrummet, hela lägenheten var helt underbar & vi kände ganska snabbt att där vill vi bo :) Lägenneten hade verkligen sin charm! En nackdel är att det inte fanns balkong, fast egentligen är jag inte speciellt brydd, om jag ska vara ärlig. Det finns en gemensam balkong i trapphuset där vi kan gå då vi ska röka. Just nu så längtar jag bara tills vi får flytta in!

Sitter på styleroom just nu & kollar inredning, för det är liksom det enda i mitt huvud just nu; Inredning!

Nu har jag dessutom skaffat en användare på Skype så jag har suttit & snackat lite med Mattias & Jesper för en stund sen. Är hos min mamma & chillar denna kväll för dom som inte vet det, annars hade det ju varit lite lejt om jag suttit & pratat med min sambo om vi suttit 2 meter ifrån varandra ;P no, no.

Men jag återkommer förmodligen ikväll! Over and out..


Kommentarer
Postat av: Camilla

grattis till lägenheten!!!!!!!!! :)

2010-12-13 @ 23:33:02
URL: http://cavanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0