Uppesittarkväll!

Hemma från stan nu. Först blev vi bjudna på middag på Pentryt, så jag, Mattias & Tommy åt plankstek & det var supergott! Är fortfarande mätt dessutom ;D Efter det gick vi till djuraffären & köpte ett meeeegastort tuggben & ett nytt halsband åt våran lilla Miko! Det blir hans julklappar :) Sen så köpte Mattias en ny tröja & jag köpte en ny maskara & solpuder! Just det, jag fick en till juklapp av Tommy, blev himla chockad eftersom jag fick en igår också! Plus att han bjöd oss på maten. Glad blev jag! :)

Nu ska vi packa lite, eftersom att vi ska fira jul på olika ställen detta år :( Mattias ska till Arvidsjaur & jag ska vara hos pappa. Men så är det ibland! På lördag ska vi ju ha lilla julafton tillsammans hos mamma. Då kommer dessutom syster & barnen!

Snart dessutom, beger man sig till Sofia & Peter för att fira Sofia & för att ha uppesittarkväll & spela bingolotto!

Ha de gött ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0