cozy christmas

SÅ skönt, nu har jag äntligen intagit soffläge.

Direkt Mattias kom hem från jobbet så satte vi igång med att storstäda hela lägenheten, jag gjorde även bort det som jag anser är det äckligaste som finns - rensade avloppet i duschen. Men nu är det gjort! Sen så traskade jag över till mina kära grannar Martina & Anton där jag satt & surrade med dom ett tag. Sen då? Jo sen gick jag hem & gjorde middag som bestod av något så enkelt som köttfärssås & spaghetti men det var gött! Mattias tog tag i disken efter det så nu är det som inget mer som behöver göras, det är så rent & fräsht som det kan bli :)

Nu ska jag äta skumtomtar & dricka cola samt passa på att njuta av denna kväll då man inte känner den där jobbiga känslan som man får då man vet att man ska upp tidigt dagen efter. För imorgon ska jag sova till 9 & det är fan en rejäl sovmorgon för mig, 4 timmar längre! Det gör skillnad. Har precis lightat upp lägenheten med vaniljdoftljus & snart ska ska jag hälla i några droppar olja i den där ljushållaren, oljan heter "cozy christmas" & det luktar såå juligt! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0