Våran fiinfina Miko!

Han har för tillfället en röd rosett som halsband, våran julevovve! :) Nu ligger han under bordet & biter på tuggbenet som han fick i julklapp idag av papi, Marita & lillsis. Öppna det själv det gjorde han också, jag fick bara hjälpa till lite ;-D Haha!

Alltså nu när jag tänker på det, både jag, Mattias & Miko har fått tjuvstarta med julklapparna idag. Jag fick julklappen från Tommy & Mattias & Miko fick öppna julklapparna från pappa, Marita & lillsis. Småskrattar lite när jag får upp bilden i huvudet på Mattias glada uttryck då han öppnade klapparna i morse, för en stund så var han miniMatte! ;-) Men jag gillart!

Här kommer 2 pics på vovvs!




Kommentarer
Postat av: josse

end of days - vinne paz ft. block mccloud. Riktigt soft är den :)

2010-12-22 @ 21:29:06
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0