100202

Bion igår var helt okej, kanske lite långdragen, mycke mer spännande i slutet, ingen film jag skulle se igen men helt ok iaf! för den som undrade. :)
Idag har det inte hänt så mycket förutom att vi tog en promenad in till stan & handlade lite käk & annat nödvändigt på coop, dessutom så köpte vi 3 nya filmer. Mina förväntningar var inte speciellt höga eftersom att jag & mattias har ganska så olika smak när de gäller filmer, men de lyckades bli en fullträff när jag fick se "Brooklyn rules". Så sjukt bra film! De är en thriller, handlar om tre barndomsvänner som har helt olika ambitioner, men en av vännerna lyckas dra in dom i en oväntad situation. Jag är inte så bra på att förklara filmer, men filmen innehåller allt från maffiashit till vänskap & kärlek! Den är absolut sevärd, de lovar jag! Jag hade faktiskt tänkt se den igen ikväll haha.




Nu ska vi käka något, sen ska jag ta en promenad & sen blir de att slappa resten av kvällen för imorgon är de praktik :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okey, men då kanske jag inte ska se filmen :) Vars praktiserar du? :)

2010-02-02 @ 22:18:03
Postat av: maliiiiinns.blogg

Hansens barn!

2010-02-03 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0