Återigen söndag.

Då var de söndag & jag är glad att jag fick träffa min kära vän Martina denna helg, även om det bara blev under Fredag-kväll, men nu är det bestämt att jag ska agera modell åt henne när hon ska göra gesällprovet! Då blir det att packa sakerna & åka ner till Östersund & hälsa på, det ser jag fram emot! Fredagskvällen började bra, men slutade inte lika bra däremot, men jag har lite bilder från festen hos Linda-Marie & dom ska jag lägga in när jag känner för det, kanske imorgon :) Imorgon ska jag upp halv 7 för att åka till Skellefteå för att ha ett möte på skolan, om hur jag ska göra klart de få ämnen jag har kvar & när det ska bli. Känns lite tärt att åka dit men det måste göras. Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan med min älskling. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0