Besök i kalix & Luleå

Sitter hemma hos syrran i Kalix & softar. Har sovit här sen igår & vi har haft det så sjukt mysigt! Har varit skönt att få komma bort ett tag från piteå & så kände jag att jag saknade dessa 2 favoriter alldeles för mycket. I morse kl 7 kom en pigg & glad liten tös & väckte mig men hon la sig bara brevid mig under täcket & vi låg & såg på tv i en timma. Så otroligt mysigt!

Nu är planen den att jag, sis & Alvina ska åka till Piteå & därefter så ska jag sätta mig på bussen återigen med Mattias & då drar vi till Luleå ett tag. Vi ska hälsa på hans syster & fika på cafeét som hon äger. Blir en kort sväng på stan också! Det ser ut att bli en riktigt soft dag! :) Peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0