Bored.

Har för tillfället ingenting att göra, less på att sitta vid datorn & mattias & ludde har tagit över tvn. Jag får väl lov att ta itu med tvätten & sen hade jag tänkt lägga in lite ny & fräsh musik på mp3n & ta en långpromenad, det låter lovande :) Blev ju inge Nodo ikväll eftersom att Martina skulle umgås med familjen, vilket är förståeligt, jag minns ju själv hur det var när jag bodde i Östersund, det var mycket som skulle hinnas med när man kom hem & tid för familjen var något man satte i första hand :) Men vi ska planera in något för helgen, ser fram amot de iaf! Imorgon är det praktik igen, har kommit in massor med nya kläder så jag ska spana in några fina plagg till Alvina som jag kan köpa sen :) Nu ska jag fixa & dona lite här hemma, sen blir de en walk runt strömnäs-området. Så ser kvällen ut. Peace and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0