Dagens!

◘  Dagens humör: Super glad! :)
◘  Dagens väder: Lite halvsoligt halva dagen men kallt.
◘  Dagens frisyr: Utsläppt & plattat.
◘  Dagens klädsel: Leggings, grå tunika & färgglad sjal.
◘  Dagens smycken:
Örhängen (ringar), klockan & samt förlovningsringen & tungsmycket (men de behöver jag dock inte nämna varje gång ;) )

◘  Dagens vill ha: Sommar.
◘  Dagens mest förvånande: Att jag tog tid till att sy gardiner :)
◘  Dagens längtan: Tills jag blir moster till en till liten plutt :) det blir en lång längtan, men så värt de :)
◘  Dagens tidsfördriv: praktiken, besöket hos papi & teven.
◘  Dagens tankar: Har enbart tänkt på att jag snart blir moster igen :)
◘  Dagens beroende: Cigaretter.
◘  Dagens minus: Har varit aningen trött idag.
◘  Dagens plus: Den goda middagen hos papi!
◘  Dagens örongodis: Ingen speciell låt, bara "lugna favoriter" på jobbet. Det funkar väl någon gång :)

◘  Dagens känsla: Lycklig!

◘  Dagens hemsida: Facebook.

◘  Dagens nails: Silvriga.

◘  Dagens tv: 2 fast and 2 furious.
◘  Dagens föda: Mannagrynsgröt, smörgåsar & renskav med potatismos.
◘  Dagens irritationsobjekt: Inget alls.
◘  Dagens borde: Vi borde ha tagit tag i städningen här hemma, men det hinns med det också :)
◘  Dagens önskan: Att sommaren ska komma, för jag är sjukt less på vintern & kylan.
◘  Dagens personer: Pappa, Marita & lillasyster :) kändes skönt att få komma hem ett tag & få umgås med dom!

◘  Dagens betyg av 5 möjliga: 5, just för att jag känt mig så happy idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0