Storyn om 2 vilsna tjejer mitt i Götet! I kortare ord.

Jag pallar fan inte att se hockey. För mig räcker det att höra vad resultatet blir, jag behöver inte se matchen haha! :)

 

Fotboll intresserar mig mer, fan jag saknar saknar verkligen tiden då man spelade. Det var verkligen roliga tider! Spelade i 11 år, just därför så kan jag fan inte SLÄPPA det, ångrade att jag slutade, men då var man 16 & trodde att man hade bättre för sig.. Men nu vet man ju att man var allmänt trögtänkt. Jag hade gjort ett annat val idag.


Har iallafall så sjukt glada & härliga minnen från den tiden, speciellt från Gothia cupen. Haha Martina, minns du? Vi var jävlat kvar in i det sista på discot, hela laget hade åkt hem förutom vi & så skulle vi ta oss hem då, men det gick ju inte som väntat! Vi lyckades virra bort oss mitt i Göteborg, vi tog sista spårvagnen & TRODDE att vi var påväg hem men det visade sig att vi åkte åt helt fel håll & på sista spårvagnen som gick dessutom? men vi löste det på ett sätt som kanske kan vara lite dumt i Götet den tiden på dygnet, vi fick lov att lifta. HAHA jag kan fan inte undgå att le för mig själv när jag tänker tillbaka. Tur det löste sig i slutändan, vi tog oss tillbaka, välbehållna! :) Härliga tider alltså.

Peace and out !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0