Det rullar på precis som de ska!

Mina dagar är ju inte så speciellt händelserika iofs. Men dagarna är ändå lika underbara för det, just för att jag har en så underbar familj som alltid är lika rolig att umgås med & just för att jag & min kärlek har så många härliga planer på gång, nu på språng & lite längre framåt. Framtiden ser ljus ut & jag ska se till att det blir som jag har tänkt mig för man måste ju ta tag i saker som alla redan vet, annars blir de ju åssit & inget av det, ingen behöver ju vara smart för att veta det? :D

Just det, jag ska skriva ett CV nu. Måste hitta ett tillfälligt jobb fram tills sommaren innan jag återgår till städningen på Havsbadet. Det är inte så hemskt som det låter för den delen, hade faktiskt ruggigt kul där & det var ju inte helt fel att ligga i sviten & slappa under rasterna haha, FET lön dessutom. Nu ska jag göra bort att skriva detta CV. Peace and out!


Kommentarer
Postat av: martina

du är snygg!!!

2010-02-24 @ 14:21:58
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0