Glada nyheter!! :)

Den här dagen har det varit en hel del att göra på praktiken & de gillar jag :) Det kom 7 kartonger med nya kläder som skulle räknas & prickas av & så har vi flyttat om lite & lagt fram nyheterna! som jag sagt tidigare, jag älskar min praktikplats.
En sak som jag inte nämnt tidigare, eftersom att det har varit en liten hemlis är att jag ska bli MOSTER IGEN !! :) Syrran ska få en till liten plutt så i Juli blir jag moster & Alvina blir storasyster till en liten pojke :) Den nyheten gjorde verkligen min dag, har gått & tänkt på det hela dagen! :) Nu ska vi inom kort åka till pappsen & käka middag, om jag har lite att göra senare under kvällen så kanske det blir en update i bloggen, pussar & kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0