Hos Papi!

Sitter just nu hos pappa & kollar igenom gamla bilder på datorn, man skrattar ju när man ser alla fjortisbilder från när man gick i sjuan typ. Hittade dock en bild där jag hade lugg från något år sen & jag saknar det litegrann, men har då inte tänkt klippa lugg igen iaf för det slutar ändå alltid med att jag sätter upp i en hårklämma. Vi åt godmiddag för ett tag sedan & jag har sytt nå gardiner som vi ska hänga upp i vårat vardagsrum när vi kommer hem :) Dom är grymt snygga & vi kan behöva lite nytt för vi har knappt ändrat något sen vi flyttade in förutom lite småsaker. Mattias & pappa sitter & håller på med datorn där nere som vanligt, så fort vi kommer hit så platsar dom vid datorn & dom kan sitta där i timmar & babbla datorer eftersom att pappa inte är så inne på dom lite mer avancerade sakerna när det gäller datorer.. :) Aja, nu ska jag gå ner & vara lite social innan vi ska åka hem igen! Ciao




Får ändå lite beslutsångest, lugg eller ej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0