I'm sitting on top of the world!

Nu har det gått ett tag, men det fanns en dag då jag insåg att jag hade alltför många människor omkring mig som jag inte skulle ödsla mer tid av mitt liv på & jag har inte gjort det heller & se?! Mår bättre än susen & jag slipper alla fucking dryga tankar & funderingar över en massa onödig skit. Jag tänker inte låta någon mer jävel trampa på mig!

Annars, vad händer i mitt liv just nu? För tillfället så är de ju inte mycket, vaknade för ett tag sen av en ilande träningsvärk, så för stunden så ångrar jag mina situps & benövningar men det lär ju vara värt besväret inom några veckor om jag fortsätter varje kväll, ska då försöka ! hehe. Det är ganska tyst & tomt här hemma när Mattias jobbar så jag tror jag ska käka nå frukost & inleda morgonen/lunchen med en promenad! Så får det bli! peace and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0