Keep ya head up

Shit vad jag hatar vintern & kylan, fuck it. Har så sjukt många planer inför sommaren, i fortsättningen ska jag inte planera så mycket för jag orkar inte vänta alltså. Jag & Mattias ska då iallafall starta sommaren med att ta en tripp till huvudstaden & där ska vi softa, testa utelivet & bara må väl. Nämnde ju att jag ska göra cornrows på ena sidan av mitt hår & det ska ske i Sthlm det med, Mattias har ju gjort cornrows på ett ställe där förut & dom ska tydligen vara riktigt duktiga & det är dessutom billigt, så då blir det där vi båda ska göra det! LÄNGTA!

Här kommer en låt som jag inte kan sluta nöta för tillfället, galet bra låt!


Kommentarer
Postat av: josse

mjo, nu tycker jag att vintern kan vara slut! :o

2010-02-19 @ 10:43:49
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0