Klippt & klart.

Klippte just mattias, blev enbart toppning eftersom att han ska spara ut de lite så att han kan göra cornrows när det närmar sig sommaren. Måste bara påpeka hur glad jag är att jag ändå gick frisörlinjen i 2 år för jag tjänar rätt så bra med cash när folket är i behov av klippningar, när perioden är inne & när mina favoritkunder är extra givmilda så får jag lätt ihop mellan 1000-2000 på 2 dagar (då snackar vi 2 till 4 kunder). Jag tar ändå bara 150 kr för en klippning men brukar få en femhundring av mina favoriter. Men hade jag valt att satsa på frisöryrket, då hade det inneburit en tusing per kund. Men nu blev de ju inte så & då får jag nöja mig med lite mindre pengar & jag nöjer mig faktiskt :) Lite extraknäck är ju inte helt fel & jag har ju andra planer när det gäller fast jobb :) Nu ska jag gotta mig med godis & se film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0