Shoo!

Nu är de torsdag & idag fyller min älskade bror 27 år :) Vi ska snart åka dit & gratta honom & käka smörgåstårta, mums! Tusen grattiskramar till broder iaf :) En annan kul nyhet är att Martina har anlänt till Piteå från Östersund, hon kommer vara hemma över helgen & ikväll blir det förmodligen en fika på Nodo & förhoppningsvis så blir de fest i helgen, Kalles har ju nå speciellt på lördag, så får se hur de blir, jag är iaf glad att min partypingla är hemma ! :) Nu ska jag göra mig klar & sen bär de av till bror! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ledsen gör dig besviken,men det blir ingen smörgåstårta. Inte förrän jag kommer hem :)Det var vad mamma sa

2010-02-04 @ 15:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0