wait until they see my smile

Det blev en långpromenad idag & det var riktigt awesome. Solen har gassat på & det var nollgradigt där ett tag, alltså en perfekt skoterdag med andra ord. Men det får vänta tills helgen då Matte är ledig så då får vädret fan i mig hålla i sig tills dess! :) Har efter lite funderingar hit & dit kommit fram till att jag ska göra cornrows (& nej, inte i hela håret), jag är alldeles för feg för det så jag ska göra på ena sidan, inte hela sidan heller utan bara halva, där fram. Svårt att förklara men det var skitsnyggt, åtminstone på tjejen jag såg på bild som hade det hehe. Men jag ska då testa för man vet ju inte om man passar i det före man har testat. Så när sommaren närmar sig då ska det ske, exciting! Nu blir det tv. Peace and out!


I'm back at it, been gone for a minute
Busy galleria shopping and runnin my own business
Had to shake a couple haters, haters thought I was finished
..!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag har uppdaterat min blogg nu :)

2010-02-16 @ 12:56:50
URL: http://annacarolinalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0