you and me we can take the world by storm

Kom med ett förslag till Mattias att vi skulle gå ut & äta på något soft ställe & dricka nån cider eller något till helgen när pengarna har rullat in på kontot men tydligen inte för han har nämligen planerat något helt annat för oss, den 11/4, för då har vi varit förlovade i 1 år! Det skulle han inte ha sagt för nu ska jag kittla honom tills han säger vad det är haha! Nä, ska nog vänta tills dagen kommer för jag älskar nämligen överraskningar! :) <3

Sitter just nu & lyssnar på musik medans min babe tar itu med disken hehe, tur jag slipper det. Jag får ta hand om tvätten istället & det gör jag mer än gärna för disk är det värsta jag vet. Inom kort blir det film. En riktigt soft söndagskväll, med andra ord. Peace and out.

Lyssnar på dom här sköna låtarna för tillfället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0