älska fredagar!

Dagen började jag med praktik & det var rätt så dött idag men vi har haft en del att prata om & så blev de även fika på morgonen så dagen har trots allt gått ganska fort :) När jag slutade så mötte Mattias upp mig i stan, vi tog en fika på kvarters & kikade runt på lite affärer sen gick vi & handlade på coop. Just nu så sitter vi hemma hos min pappa, vi blir bjudna på middag idag, palt dessutom! galet gott måste jag säga. Kvällen blir lugn för våran del, vi ska se film & gotta oss med chips & godis, ingen onormal kväll för oss menar jag då, godis börjar ju bli en stor del av våran vardag ;) haha men jag gillar det, vi är ju inte tjocka så jag bryr mig inte ett smack.. :) haha. Så har dagen sett ut & jag älskar mitt liv just nu, det ska vara full rulle under dagarna för då mår jag som bäst! Imorgon hade vi faktiskt tänkt ta en tur med skotern, det låter ju lovande! ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0