Fusk!

Jepp, jag har suttit allt för länge ikväll & försökt göra om min bloggdesign, men det har gått åt helvete rent ut sagt, för jag om någon förstår inte ett dugg av sånt :) Så nu slutade de med att jag fuskade genom att kopiera en gratis stilmall från någon sida, men den var ju rätt så snygg ändå så jag nöjer mig tills vidare! Nu känner jag att det är dags att avrunda, kvällen har varit riktigt slapp & så tror jag många av mina helger kommer att se ut ett tag framöver, jag är som less på partylivet så det lägger jag på hyllan ett tag, för någon dag så lär ju suget komma igen & då är jag väl back on tracks hehe. Nu blir de ut & röka kvällsciggen & sen blir de sängen! Låter lovande för min del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0