Mitt år 2009.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det kan man säga.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget nyårslöfte eftersom att jag sällan lyckas hålla dom hehe :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte det.

Dog någon som stod dig nära?
Nej :)

Vilka länder besökte du?
Har bara rest inom Sverige det här året :)

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej, inget speciellt.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Datumet när jag flyttade ihop med min underbara pojkvän :)

Vad är det bästa som hänt dig år 2009?
Det är en hel del!

Största misstaget
?
Det är många misstag, men misstag är ju till för att man ska lära sig av dem & det tycker jag att jag har gjort, i de flesta fall.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit sjuk lite till 6 från men jag har dock klarat mig från svininfluensan :) några värre skador har jag inte haft däremot :)

Bästa köpet?
Det är alla kläder & andra småsaker, jag är nog nöjd över mina flesta köp :) nu syftar jag på kläder, smycken & väskor, cigg & alkohol är väl aldrig riktigt nödvändiga köp enligt min åsikt.

Vad spenderade du mest pengar på
Kläder & godis haha :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Tiden jag har spenderat med min familj, min pojkvän & min underbara systerdotter :) Dessutom min &Mattias underbara tripp till Umeå!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Det är många, orkar inte skriva upp alla. Har så pass bred musiksmak så.. :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har varit deppig en stor del av det här året pga. av mitt val i skolan, men det har ordnat upp sig nu på slutändan & därför så vet jag nu att det nya året kommer bli helt underbart om det går min väg.. :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Satsat mer på skolan & lyssnat bättre på mina föräldrars råd, men nu handlar det om att ta nya tag, jag har en plan så jag hoppas att det fungerar!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Saker & ting.

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min familj, jag hade en underbar jul :)

Blev du kär i år?
Jag blir mer & mer kär i min pojkvän för varje dag som går!

Favoritprogram på tv.
Ghost whisperer & 2/1 men.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är att ta i, men jag ogillar många personer som jag tidigare inte haft något emot.

Bästa boken du läste i år?
14 år till salu.

Största musikaliska upptäckten?
Vet inte riktigt.

Något du önskade dig och fick?
Önskade mig inget speciellt i år, men jag fick massor med fina presenter som jag är supernöjd över.

Något du önskade dig men inte fick?
Som sagt så önskade jag mig inte något speciellt.. :)

Årets bästa film
?
DEet måste nog vara Johan falk, helt klart bättre än beck & wallander!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Spenderade tid hemma hos familjen & tillsammans med min pojkvän :) med gott fika & fina presenter!

De bästa nya människorna du träffade?
De är många det.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Slapp & bekväm stil som alltid :)

Vad fick dig att må bra
?
Min familj & min pojkvän. <3

Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen & sugen, men Jude Law är helt ok!

Vem saknade du?
Min moster som gick bort år 2004. Du är saknad & älskad, moster.

Favorit månad?
Oktiber :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett BRA betalt jobb & en go liten valp, men nu har vi planerat att köpa en liten pys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0