Söndag = tv & mat

Vaknade upp, bakis som tusan, men de gick fort över när jag fick i mig lite mat & godis hehe. Gårdagen var trevlig! Blev utgång, Kalles, pentan är för tråkigt för min del nuförtiden. Blä! Det var iaf mycket trevligt. Vet ni? Jag lagade nyss mat, det händer inte sådär jätte ofta, vi brukar köra på färdigmat, som bara behöver värmas upp, nivet pyttipanna & sånt tjaffs som ligger i frysen & väntar på att stekas. Denna gång åkte förklädet på & jag greppade stekspaden & stekte köttfärs & blandade i en massa goda saker, hemmagjord köttfärs brukar inte alltid bli så god när jag lagar den men denna gång lyckades jag! Fråga den som slevade ner det största lasset på tallriken, om inte mattias ;) Nu ska jag satsa på att bli en kock hade jag tänkt. Fläskpannkaka blir nästa! Nu blir det soffan resten av kvällen, kl 9 blir det film, "åter till cold mountain", med självaste Jude Law & Nicole Kidman. Sjukt bra film, har sett den 2 gånger tidigare men den går att se igen :) Sevärd, de är den. Nu ska jag tassa vidare till tv-rummet & krypa ner i soffan brevid min älsko! Imorgon ska jag jobba, ser fram emot de :) Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0