blaaah

Jag mår bra när jag får vara med mina nära & kära. Jag mår bra när jag slipper vara bland alla fulla idioter & alla dryga fjorrosar som snart har invaderat varenda kvadratmeter i denna stad. Jag mår bäst när jag får ha lugn & när jag får befinna mig där jag trivs bäst. Mår helt enkelt bäst med min fina sambo, min fina hund & min fina familj & mina fina vänner. FUCK the rest.

Kan dessutom tillägga att jag har varit rökfri hela dagen & igårkväll fimpade jag den sista ciggen, för gott. Därför mitt hemska humör, men det går över & när det har gjort det så kan jag njuta över att vara en ICKE rökare & så kan jag vara stolt över att slippa gå runt & lukta äcklig jävla askopp!

Annars så var det väl inget mer onödigt & ointressant jag hade att dela med mig av! :) PUSS


Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som någon är gravid?;)

2010-07-17 @ 23:28:02
Postat av: Malin

Haha onej! :)

2010-07-18 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0