cleant

Åh så härligt, nu är hela lägenheten storstädad från topp till tå, Miko är nyduschad & även jag & Matte har tagit en dusch :) Nu känns det verkligen... rent & fräscht! Jag har smort in mig med mina Biotherm-produkter i ansiktet & så har jag smort in kroppen med en lotion som luktar riktigt nice. Det enda som fattas nu är att måla naglarna sen är det klart minsann.

Imorgon är jag ledig hela dagen fram tills kl 17, då det är jobb på JC som gäller kl 17-21. Chefen sa att det mycket väl kan bli så att jag får jobba över & det är ju bara bra för att tjäna cash är ju det bästa! Har dessutom jobbat över både i måndags & i tisdags. Wihooo! På förmiddagen imorgon drar jag & Miko för att se lillasysters match & det blir spännande, håller tummarna för vinst! Tycker de förtjänar att få gå vidare i cupen. :)

Bjuder på 2 söta bilder!

Lillen nyduschad! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0