första doppet

Tala om härlig dag & den är inte slut än inte ;) Började med att steka ute i solen tills dom andra vaknade, sen så fick jag köra pappas nya BMW för att hämta min bikini hos mamma, ooh den var soft att köra! Damn. Väl hemma igen så promenixade vi ner till stranden här nere i Skuthamn, lillsis & hennes kompis var då ner jävlat direkt medans jag stod & trampade på det grunda ett bra tag.. Mattias som är en badkruka stod såklart på stranden & fegade. Men fan, tillslut så plaskade jag i & det var så himla skönt! Vi simmade till några stenar & satt där ett tag, sen simmade vi tillbaka.. Ja, det var då härligt. Miko var också i vattnet ett tag & han verkade ändå gilla det, sötnosen! Men vaaaarföör har jag väntat så länge med att ta första doppet i år?!?!? Vilket jävla misstag! Om solen kommer gassa på lika mycket i veckan så ska en viss Malin Karlsson bada, non stop! ;)

Iaf, har precis ätit lunch med papi & Marita & så har jag även tagit en dusch, fönat håret & allt dittan & dattan. Mattias är hemma i läggan & har gjort sig klar där & jag ska snart cykla & möta honom i Munksund sen cyklar vi vidare mot stan. Planen är den att vi ska köpa mjukglass & softa i solen, sen ska vi sätta oss på Challenge & dricka någon cider/bärs & så blir det att se på finalen där också! Fan, ser ut att bli en finfin kväll, yey!

Take care ! :) Här kommer lite pics från idag so far;





Även Miko fegade lite i början ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0