Godmorgon

Updates från en trött jävel.. Har precis varit ut med Miko som har busat med Walter, så nu har han fått springa av sig ordentligt. Jag ska snart ta en dusch så att jag vaknar till, sen blir det en stadig frukost så att jag orkar med arbetsdagen. Idag är det Hanséns som gäller & jag & Hanna ska stå i butiken :) Det blir kul & förmodligen så blir det en hel del folk.

Måste berätta en sak, igår när jag skulle cykla hem från Hanna så mötte jag en igelkott som jag tyckte såg väldigt lustig ut, dock så såg jag den på håll, när jag tog en närmare titt så såg jag att den hade stoppat in huvudet i en burk & satt fast. Den yrade omkring mitt på vägen & höll nästan på att springa in i mig, så då drog jag bort den från huvudet. Då var det minsann en glad igelkott som skuttade iväg! :) Förhoppningsvis så räddade jag den igelkottens liv & det känns ju riktigt bra det :)

Nåväl, ska ta en dusch nu. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0