Gomorrrrrn

Igår blev det en lugn dag här hos pappa i Skuthamn! Vi var med Linn eftersom att pappa & Marita skulle ut med några polers :) Vi spelade kubb & var ute, senare mot kvällen såg vi tv & chillade, det var riktigt mysigt! :) Vi hade tänkt cykla in till stan när dom kom hem & ta en cider/bärs på challenge, jag & Mattias, men det skippade vi eftersom att vi helt enkelt tappade lusten, det var fan mycket mer nice att ta det lugnt! Blev även så att vi sov över här inatt & det var så skönt att sova i mitt gamla rum för en natt :)

Förresten, solen skiner idag & det är fiiint väder så jag hade som tänkt kirra en typ picknick & sådär, sen ,hade jag tänkt att vi skulle dra till Arkeologstigen i Jävre & vandra där & kanske ta årets första dopp i den där lilla sjön som ligger i närheten. Det finns ju båt där också så att man kan fiska, fan det låter riktigt nice ändå! Utsikten är så sjukt fin också för den delen.

Ska sola ett tag nu & vänta på att alla ska vakna.. Japp, jag är den enda som är vaken. Även valpen sover haha.. :) Vi hörs sen, I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0