Heldag i Happis

Är sååå trött efter denna dag i Happis på Ikea & alla andra affärer. Vi har precis gjort klart allt, nu är allt uppspikat, ihopsatt & fixat. Det blev riktigt nice :) Bra att pappa kom & hjälpte oss med att borra, ibland hinner man ju få nå sorts jävla damptutbrott då dessa jävla betongväggar! Men det gick tillslut.

Det här har jag köpt idag;

- 2 bordslampor till sängborden.
- 2 filtpläder
- Handdukar
- 8 st bordstabletter (4 st av en sort & 4 av en annan) eftersom att jag lätt blir less & vill byta :)
- Ett sidobord i lacksvart
- En fåtölj
- En svart lackhylla
- Köksinredning/ förvaring, eller vad man nu ska kalla det. Visar bild på det!

& så även en massa andra småsaker så som kökredskap & badrumsgrejjer. Fick även en sånhär som har bröd i, brödhållare-förvarare- ja vad det nu heter då, av min syster :)

Dagen har dock varit hur kul som helst! Vi shoppade, åt lunch, köpte lite godis på Candy World & hade allmänt trevligt, jag, mamma, syrran & Alvina! :) Nästa tripp till Ikea lär nog bli till hösten hoppas jag.

Visar några få bilder på hur det blev med en del av det jag köpte;

Det där är nu min nya läshörna i vardagsrummet
där jag ska läsa medans Mattias ser filmerna som jag vägrar se :P
Ni vet dom där dryga actionfilmerna.



Köpte såna här stångar, krokar, en kryddhylla & en bestickshink (?)
& ja jag ska fylla på kryddhyllan :)


Det där är bara en fjärdedel, minst, av alla Mattias dvd-filmer
så det problemet måste vi lösa :) Kanske får lov att köpa fler
hyllor helt enkelt. Kom däremot på att jag måste inhandla 2
långa ljusstakar som jag kan ställa på högtalarna på sidan,
det blir snyggare.


Tack mamma, syrran & Alvina för en riktigt nice dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0