jag höjer tummen

Nu är PSG slut & det känns ju som tråkigt tycker jag. Jag gillar såna här helger när det är lite fart & fläkt i Piteå stad, vi ska väl vara glada att vi har såna här evenemang i Piteå? Det är då jag glad för, fattar inte varför så pass många klagar över "hur jobbigt det är", men jag kan ju säga att ni är torrisar ni som tycker så, eller rättare sagt ni är tråkiga :) Nä jag säger då, TUMMEN UPP för Piteå Summer Games, PDOL, Nolia & alla andra roliga evenemang som gör att det blir liv & rörelse i den här annars så lama staden!!

Syrran & hennes lag förlorade avslutningsmatchen idag så det har med andra ord inte gått vidare bra för dom, tyvärr. Men deras nästa cup är Umeåcupen & då kanske det går bättre för dom, håller tummarna för det! Efter matchen åt vi ute & sen kollade vi runt, jag satsade ett par tior på choklöadhjulet & tror ni jag vann? Jamenvisst! Jag hade turen med mig på min sida & vann en bigsize toblerone så nu har vi massor med choklad mångamånga dagar framöver haha!

Efter vi hade varit på Nolia for Marita & Linn hem & jag, Mattias & Miko drog vidare till Mattias papi & hälsade på. Tanken var att vi skulle se finalen nere vid LF kl 16 men vi orkade inte vänta i 2 timmar & tur var det för precis när vi hade anlänt till läggan så kom spöregnet & det åskade som fan, dessutom så kom det en & annan blixt.

Iaf så har helgen varit hur kul som helst! :) Återigen, tummen upp för PSG.

Pics då;









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0