let's go

Har jobbelijobbat idag, det smed. När jag kom hem så tänkte jag på min lediga dag imorrn & hur mycket jag sa njuta av den eftersom att det kickar igång rejält med jobbandet de kommande veckorna. Men några minuter senare så fick jag ett samtal & nu är det ett 10-timmars skift som gäller imorgon på JC! Så där rök min lediga dag. Nu är det söndagar jag får se fram emot, för söndagar då får jag sova ut :) Min tanke är nu; CASH! :) En bra hålligång tanke.

Ja ni, nu ska jag ta det lugnt ikväll & vila ut mig. Inatt blir det att sova hemma, har som saknat mina grabbar! Får väl se hur det blir med blogg-uppdateringarna framöver, kan mycket väl hända att det inte finns någon tid, lust eller ork till det, eftersom att jag vill umgås så mycket som möjligt med mina nära & kära då jag inte jobbar. Men vi hörs, det gör vi minsann! Ha de bra så länge, folket. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0