marknaden

Ännu en heldag ute på vift! Kl 11 lämnade jag, Mattias & Miko läggan & for till Nordlunda där lillsis match skulle vara, kl halv 12 var jag tvungen att traska iväg mot stan för att jobba på Hanséns i 3 timmar, så jag missade Linns match, men det visste jag ju redan. Det blev dock förlust, tråkigt nog. Så dom är inte vidare men imorgon är det avslutningsmatch & den ska vi såklart se! Tycker dom gjorde det bra iaf, det var liksom mer go i tjejerna & dom kämpade bra.

När jag slutade kl 15 så mötte dom upp mig i stan, jag kastade i mig ett meal från subland medans vi satt i solen & stekte innan vi drog vidare till marknaden i Öjebyn. Där gick vi runt ett bra tag & kikade, marknader är fan roliga! :) Visar bild på det jag köpte lite senare, de var nå typ dekorationsgrejjs. Mattias inhandlade 2 tröjor & ett par shorts. Sen så köpte vi såna här ruskigt goda donuts som var nydoppade i choklad! Mums som fan. Var en massa annat gott man fick smaka av också. Fick en liten present av älskade lillsis, visar sen! Blev då riktigt glader! :) Annars så var det bara allmänt trevligt att gå runt där & se på allt. Jag är ett fan av marknader.

Nu vet jag inte riktigt vad som sker & händer härnäst, vi är alla rätt så trötta så jag tror det blir en lugn kväll. Jag funderar dock på om vi inte ska gå ner till hamnen jag & mina hjärtan för att bada, hade varit kul att se om lillMiko är intresserad av att bada :) Dock så tar dom båda en powernap just nu så det får bli senare. Vi hörs sen, ha en mysig lördagskväll, folket!

Lite pics, glöpmde kameran idag så har inga bilder från själva dagen, bjuder på dessa istället!

Egentligen så tror jag att det här är glasunderlägg, men jag tycker
det passar minst lika bra som dekoration :) Köpta på marknaden.


Presenten från lillsis :) ♥ Åh så glad jag blev!


Smygfotade mina 2 grabbar, för bara någon min sen så här har ni new pics.
Haha nog är dom allt söta! :) Ska snart väcka dom, vill ju bada nere i hamnen!!! :D





Mattias, Miko, Marita, Linn & Ida, tack för en super-rolig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0