min dag

Jag har spenderat dagen hos pappa där vi har firat Linn! Så det bev mycket fika & surr. Jag & Linn har spelat lite baseboll & busat med Miko. Vid halv 16 tiden drog vi hem igen & när Mattias kom hem från jobbet så cyklade jag till mamma & hälsade på där. Blev bjuden på grillad kyckling & strips, mycket gott. Sen softade jag framför tvn en stund innan jag cyklade tillbaka hem igen. Väl hemma så gick jag & Miko ut på en promenad, han vänjer sig bättre & bättre att gå i koppel, börjar likna riktiga promenader nu :) Sen så stannade vi på ett ställe & så tränade jag honom på inkallning & andra vanliga trick, men vi satsade mest på inkallningen. Det gick riktigt bra & han fattade galloppen ganska snabbt! & när vi då var tillbaka hem igen så var grannhunden ute så då fick dom busa & springa av sig medans jag surrade med granntanterna :) Nu äntligen är vi inne & Miko sover så sött. Jag ska alldeles strax äta lite kvällsmat & sen ska jag & min soulmate Mattias se på film innan det är dags för sömn.

Så har min dag sett ut. Imorgon ska jag umgås med Malin, vi ska vara på Havsbadet där hennes mamma har husvagnen & bara må väl, ska se om Miko är intresserad av att bada lite, kanske denna gång? :) Ni får ha det bra. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0