ranten

Jag, syster & Alvina har varit på ranten med bilen. Först blev det en visit till Havsbadet & en snabb sväng på tivolit, där vi köpte nå godisremmar & sådär :) Efter det körde vi mot Fårön & kikade på kolonilottstugorna (visst heter de så?). Tittade även på alla andra fina stugor runtomkring. Åh vad jag längtar tills den dagen det är dags för hus! :) Det blev en liten biltur iaf & det var trevligt & mysigt.

Just nu dricker jag en kopp te & relaxar här hos mamma. Det blir att sova här inatt, igen! :) Jag kan inte vara ifrån min lilla sötnos :) & så vill jag givetvis träffa sis & Alvina så mycket som möjligt innan dom åker hem. Nu blir det iaf att göra sig klar för sängen, imorgon är det jobbelijobb! :) Först ska jag ringa min älskade!

Lyckan är obeskrivlig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0