Shooo

Ikväll blir det lugn kväll, ska snart äta grillat & efter det ska jag bara må gott. Ska måla naglarna & ta ett fotbad. Sen så ska vi även tagga inför imorgon & lördag, det kommer bli riktigt sweet! :)

Blev en sväng på området idag också, åkte karusell igen med lillgumman, dock så hade jag lust att banka sönder en karusellsnubbe som var fett jävla dryg! Jag höll fram biljetterna mot han & han stod bara & stirrade på mig med den drygaste blicken, jag fattade ingenting så jag sa åt han att vi skulle åka eftersom han var lejd nog att inte fatta de. Det enda han sa var: "Not you". Vadfan var det då? Fattar han inte att man inte låter en 2-åring åka själv?! Det är väl ändå en självklarhet att ett vuxet sällskap ska få åka med barnen!! Vilken idiot. Jaja, vi åkte samma karusell som igår & Alvina sken som en sol & så länge hon är glad så är jag glad ! :)

Förresten, vi är helt klara på JC nu. Så det innebär att det är slut med jobbandet där, för nu finns inte JC i Piteå längre.. :/ Jag har dock haft en sjukt rolig tid där & det har blivit en hel del skratt! :) Meeen vi hörs, ha de! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0